søndag 6. mars 2011

Gutterommet..


Da gullgutten var i mammas mage, var allerede planene klare for hvordan rommet skulle se ut. Tapeten er egentlig en stuetapet som mor fant i en gammel, nesten utgått, tapetbok....Ellers går fargene i beige og brun. Rommet er ikke stort, men det er rart hva en klarer å få ut av kvadratene. Gutten koser seg her, og det er jo det viktigste !

Han fikk nye møbler til jul....og rommet ble straks mer brukt. Han sitter her og tegner titt og ofte...og har gjerne litt musikk til arbeidet :)

Klokken skal nok heller få henge over sengen, tenker jeg...
Arve-bøker..de fleste fra da jeg var liten. Pippi-bok fra da bestefar var liten..
Metall-skilt kjøpt i Frankrike..
Knagger som skal få komme opp på veggen...

Det råder ingen tvil om hvem som bor her...
 Mor har pimpet noen grå kofferter fra Panduro...

 Her bor det en GUTT...
Lur oppbevaringside' jeg fikk av min svigerinne...leker i skap i plastikk-kasser (ikea). Her kommer det nok en kasse til i høyden + flere doble kasser i skapet til høyre (litt vel mye plass til klær for en liten gutt...)

Gullgutten har ikke alle lekene sine på rommet. Barna har lekerom nede til å boltre seg på...men det kommer i et annet innlegg..

Vi blogges :)

6 kommentarer:

Fru Emma sa...

Kosliga rommet:-)

KnertenogKaroline sa...

Så utrolig flotte barnerom!:) Likte så godt kurvene med tavle på. Hvor har du fått tak i dem? Klem fra Lena

HjemmeKos sa...

Takk for det :) Korgene husker jeg dessverre ikke merket på-men de er kjøpt på en butikk som heter "spareland" for nesten et år siden....vet ikke om de har de lenger?! Tror jeg må ta turen og se, for jeg må nok ha flere :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fint! Så stilig du hadde pimpet koffertene. :-)

Kikka sa...

Fin blogg og mye inspirasjon!

Anonym sa...

Hei! Så fin blogg. Måtte bare kommentere her for har en gutt med samme navn selv. Ikke mange som heter Eliah:) Marianne