lørdag 12. mars 2011

Jeg har fått en award !

Sååå stas for en fersk interiørblogger (fire uker i dag !)
Takker så mye til den vakre bloggen Villa Bjørkhaug som var så snill å velge meg. Så hyggelig å høre at en kan inspirere andre :)
Med awarden følger en utfordring :

Din utfordring:
Finn 5 inspirerande bloggar der ute
med under 100 følgarar
Det er nok å ta av
og gje awarden vidare.


Så utrolig mange fine og inspirerende blogger som finnes der ute...og så mange som fortjener en inspirasjon-award ! Jeg blir inspirert hver dag !

Jeg gir award'en videre til .....

Fru Emma & co
Feien og fjong
MILLAVILLA
Hos Marte
Hvitt i mitt hjem

Takk for at dere deler og inspirerer! Gleder meg til å følge dere videre !

1 kommentar:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer så mye med award:)
Fant veien innom bloggen jeg, og synes den er flott og inspirerende. Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

Ønsker deg en finfin søndag:)
Klem Marianne