lørdag 19. mars 2011

Loppemarked & hagesysler..


Loppemarked & hagesysler...kan det bli mer vårstemning ?

En solfylt og herlig dag med nabobarn som leker i hagen, bilvask, kosting og rydding på terrassen...det er så deilig ! Mange timer ute i solskinnet gjør godt for sjelen.
At fruen i tillegg fikk seg en tur på et loppemarket, satt en ekstra piff på vårstemningen :)

Litt fikk jeg med meg hjem også...en full pose med nips til femtilappen. Er det rart vi elsker loppemarked ?

Jeg kom litt for sent for de store kuppene, men et lite utvalg av små lopper ble det...
Fikk med meg flere messingstaker. Tenkte egentlig å spraye alle...meeeen, tror jammen meg jeg skal være vågal og gå for litt messing også, jeg. Har tro på at messing i en eller annen form sniker seg tilbake igjen i trendbildet. Det er uansett gøy med litt variasjon..

En messingstake i kjøkkenviduet også..



 En søt glassvase..

 Noe skal sprayes hvitt. Fatet har fint mønster som jeg håper kommer fram selv om det males hvitt..

 En ivrig liten kar skal hjelpe mamma med å koste terrassen...såå gøy å hjelpe!

Dagen ble avsluttet med Thai-mat og smågodt. Heeeeerlig !

2 kommentarer:

Fru Emma sa...

Tipper det var nabobarna som satte en ekstra spiss på herlighetene:-) Hi hi:-) Fine ting du fant deg i dag! Ser det skal være loppemarked på ungdomshuset den 26. Får prøve da jeg:-) God natt! Skal prøve å overvinne lakenskrekken...

Seek for Antique sa...

Eg elskar loppemarknad, driv å legg ut bilde av min fangst as we speak..
Eg er og vågal og går for messing. fatet synes eg hadde ein utruleg flott patina, det følger liksom med eindel historie når det er så "slitt".
Kjempe fine funn du hadde!
Likar kjempegodt stilen din!

Ha ein fin kveld.. klem...