lørdag 2. juli 2011

POMPdeLUX -høst

En nydelig høstkolleksjon er snart på vei, og jeg kjenner jeg gleder meg vilt til å gjøre klar den nye kolleksjonen for salg....og selvfølgelig bestille litt (mye) til meg selv (eller de små..) !

Snart må jeg starte bookingen av nye arrangementer. Jeg har lang liste av interesserte, men jeg kommer også  i år til å ha flere åpne hus hjemme hos meg. Da kan de som ikke får ha arrangement hjemme hos seg, få tilbud om å komme til meg for å se på klærne ;)

P.S - Salgsstart august/september !

God helg videre !

2 kommentarer:

linda sa...

spennende:) så litt pomp klær når jeg var på feire på de flere kids men det er heldighvis ikke så utbredt enda:)

Vibeke sa...

Gleeeeeeeder meg! :) Du er heldig da, som får ha klærne hjemme hos deg, selv om min erfaring med det har vært at da har jeg kjøpt så mye mer. *ler*

Skal reklamere for dere jeg! ;)