tirsdag 16. august 2011

Kontorforandringer + BILDETIPS !

Kontoret har fått seg en ansiktsløftning, og litt etter litt kommer tingene på plass. 
Eik er byttet ut med hvitt, rot er byttet ut med system, og gammelt er blitt til "nytt"..
Nå gjenstår det bare å henge ting opp på veggen og montere hyller over skrivebordet!
(men fruen klarte jo selvfølgelig ikke å vente med å ta bilde...)

Lampa var rosa og har fulgt meg i oppveksten, settekassen fra en bruktbutikk(begge sprayet i sort matt) -og BILDET....
...BILDET er fra den fantastiske bloggen graphicsfairy. To tusen vintage clip art-bilder å velge mellom-og her er noe for en hver smak!
Jeg kunne printet ut mange ..
Jeg har foreløpig valgt meg ut disse, og satt dem i en sort ramme.
Ettersom jeg er lærer, synes jeg det var passende med en ugle på kontoret
(og er selvfølgelig heeelt upåvirket av ugle-moten ...)
Disse kule bilene skal opp på Eliah sitt rom. Han skal overta Johanna sin seng, så vi får vente med plasseringen til den er på plass !

Og gikk du glipp av adressen, klikk her!

8 kommentarer:

flink pike sa...

veldig kult å bare spraye ting!
har faktisk spraylakka et noen blomsterpotter og lysestaker jeg.

sånn rosa lampe hadde forresten jeg i oppveksten også.. hehe.

Unknown sa...

Kule bilder!!
Og så stilig lampen og settekasseskuffe ble i sort matt ♥
Nå skal jeg inn og titte på de fiiie printene - takk for tips;))

Klem Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine! :D

Og så kul stumtjeneren deres var - helt genialt.

Håper du får fine uker fremover, blir vel fullt kjør nå! ;)

Veronica sa...

Det var et ryddig kontor! Oioi! Dårlig samvittighet her for mitt ikke-eksiterende-kontor er langt fra klar til jobb start! Hahaha! Du er blitt flink til å få inn sort i hjemmet ditt:-)
Sees i morgen.
Klem

HjemmeKos sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
HjemmeKos sa...

..og så ryddig er det selvfølgelig aaaalltid,Veronica...(kremt)

Har du sett pulten min på jobb ?!? Fine fager på permene...men ikke akkurat plettfritt ;)

Snakkes straks !

Renate sa...

Heisann :) Første gang jeg er innom bloggen din :) Kjempe koselig blogg! Det jeg lurer på er hvor har du kjøpt/ fått tak i bildet/plakaten med de gamle bilene på? Har en meget bil intresert gutt på 3,5 år som hadde ønsket seg en slik :)
God helg & klem fra Renate :)

HjemmeKos sa...

Hei Renate !
Jeg ville svare deg på din blogg/ mail, men fant ikke noen sted å svare deg ;)

Bildene er printet ut fra graphics fairy, jeg har skrevet om siden i teksten, og linket til siden. Mye stilig å finne der. Lykke til !