tirsdag 26. juni 2012

Dagen før dagen


Huset er shipshape og jeg er klar for å ta i mot journalister i morgen.
Spent, glad og bittelitt nervøs før besøket, selv om jeg er sikker på at det blir både
morsomt og interessant. Blomster er plukket og pynter opp litt her og der. 
De fine rosa grenene fikk jeg hos min snille nabo.



Ingen tvil om at det blir ekstra deilig at hele familien tar ferie til helga. 
..med et hus som hverken har vært renere eller mer ferdig enn nå. 
Mor skal lade opp til vår nye skatt som kommer i august. 
Glede glede glede seg !!! 

Pssst.  Vil du gi meg din stemme i konkurransen; "Norges vakreste hjem" ?
Du kan stemme på "Boltreplass for barna i Haugesund" HER


12 kommentarer:

Fru Emma sa...

Lykke t i mårå!!! D va så fint hos atte! Som alltid...

ingridsboble sa...

så spennende! Lykke til og nyt ferien etterpå :)
Ingrid

Anonym sa...

Lykke til :-)
så spennede!

Veronica (Villa Wegner) sa...

MASSE LYKKE TIL! Så spennende!

Anonym sa...

Masse lykke til,spennende:)

Bjørkli Søndre sa...

Så artig å finne veien hit! En spennende dag i morgen da! :-) Et nydelig hjem og en fantastisk stil du har! Så mye flott og en gjennomført stil! Blir spennende å følge med deg videre!

Lagt meg til som følger hos deg! Nyt morgendagen! :-)

24 sa...

så gøy, lykke til :) dette går jo fint, du har jo eit kjempe flott hjem å vise frem!

Har stemt på deg mange ganger :)

henriette

Unknown sa...

så spennende. Lykke til:)
Anki

Lillekatt sa...

Så gøy!! Masse lykke til!!!

Unknown sa...

Så gøy at du er finalist!!
Så mange flotte bidrag - blir vanskelig og velge i år altså:)

Spennende med Boligpluss og TV2 i morgen - GØY GØY:)
Lykke til ♥

Anonym sa...

Lykke til idag med Boligpluss og TV2!! Det kommer nok til å gå strålende;-)Heier på deg i konkurransen!
Klem fra klubb-Hilde

Unknown sa...

Så spennende & gratulere så masse ;oDDD
Gleder meg til å se ;o)))

Klem Elisabeth