torsdag 27. september 2012

Permisjonslivet


 Livet med ny baby i hus er bare fantastisk deilig. 
Ingen overdrivelse !

Det skal sies, at vi har fått en veldig rolig sovebaby. (So far, sooo gooood !)
Da er det lett å ha overskudd til to storesøsken, hus og heim - og en deilig baby 
(og for ikke å glemme den kjekke pappaen). Storebror og Storesøster er helt forelsket i 
lille gullet vårt. Foreløbig rene idyllen. Ha ha ha....
Jeg nyter det virkelig- og setter pris på hver en fridag med lille gullklumpen.
(For jeg vet jo at det kommer perioder med våkenetter, nye tenner, trass osv.osv- 
så det gjelder å nyte hver en god periode!)


Gullet er straks en måned og jeg er godt i gang i "permisjonslivet". 
Flere lunchbesøk har jeg hatt og vært i. 
Da en venninne var på babybesøk i går, var jeg så heldig å få, 
i tillegg til skjønn kjole til mini, denne Corokiaen til mammen. 
Liten og tøff. Perfekt oppi S-koppen min!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så herlig at du nyter permisjonstiden ♥ Det er en fantastisk tid:))

Flotte bilder!

Veronica (Villa Wegner) sa...

For en idyll! Håper tiden fremover blir like herlig:-)

Frk.Fryds Hverdagsgleder sa...

Nydelige bilder!! Nyt nyt permisjonstiden!!

June sa...

Hei! Så utrolig fin blogg du har! Og nydelig hjem!:)